Τεχνικά

Πεταλούδα Εισαγωγής 88136

Συχνά λαμβάνουμε παράπονα σχετικά με τον συγκεκριμένο κωδικό βαλβίδας. Τα πιο συνηθισμένα παράπονα είναι τα εξής:

  • Ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία ασφαλείας (safe mode)
  • Λάθος λειτουργία της πεταλούδας
  • Σφάλμα με κωδικό P0638 “έλεγχος πεταλούδας – ανοιχτό κύκλωμα”

Τα παραπάνω προβλήματα δεν μπορούν να αποδοθούν σε κατασκευαστικό ελάττωμα της πεταλούδας, η οποία είναι κατασκευασμένη ακολουθώντας τις προδιαγραφές του εργοστασιακού προϊόντος (ΟΕΜ).

Εάν αντιμετωπίζετε τα παραπάνω προβλήματα, είναι σκόπιμο να εκτελέσετε τις εξής δοκιμές: Περισσότερα »

Αισθητήρες Παρκαρίσματος

Η MEAT & DORIA εισήγαγε προσφάτως στην ευρεία γκάμα αισθητήρων της, μία ακόμη κατηγορία, αυτή των αισθητήρων παρκαρίσματος. Αυτό το είδος αισθητήρα βρίσκεται στον εμπρός και στον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος, ως εξάρτημα πρώτης τοποθέτησης  και λειτουργεί χρησιμοποιώντας τεχνολογία radar. Περισσότερα »

Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου OPEL – ISUZU 70015/1

Συχνά λαμβάνουμε παράπονα για την ECU 70015/1. Το βασικό παράπονο είναι ότι η ECU σταματά να λειτουργεί και χρειάζεται αντικατάσταση.

Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε πως το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κατασκευαστικό παράγοντα. Αντιθέτως προκαλείται από υπερβολική καταπόνηση των εσωτερικών εξαρτημάτων της ECU.

Ας δούμε τις δύο πιο συνηθισμένες περιπτώσεις:

  1. Πετρέλαιο να έχει εισχωρήσει στην ECU: αυτό μπορεί να συμβεί καθώς η ECU είναι τοποθετημένη ακριβώς κάτω από την αντλία καυσίμου. Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου εξαιτίας υψηλών θερμοκρασιών και φορτίου, χάνει ένα πλαστικό μέρος του και παρουσιάζει διαρροή. Έτσι, σταγόνες πετρελαίου μπορεί να εισχωρήσουν στην καλωδίωση του ρυθμιστή και προχωρούν μέσα από το κάλυμμα των καλωδίων έως την ECU, γεμίζοντας την με πετρέλαιο.
  2. Υπερθέρμανση της ECU ή έντονοι κραδασμοί: πάλι εξαιτίας της θέσης της (σε πολύ θερμό σημείο του χώρου του κινητήρα), η ECU μπορεί να υπερθερμανθεί με αποτέλεσμα να λιώσουν τα εσωτερικά κυκλώματα και να σταματήσει να λειτουργεί.

Περισσότερα »

Πεταλούδα Εισαγωγής 7518136

Συχνά λαμβάνουμε παράπονα σχετικά με τον συγκεκριμένο κωδικό βαλβίδας. Τα πιο συνηθισμένα παράπονα είναι τα εξής:

  • Ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία ασφαλείας (safe mode)
  • Λάθος λειτουργία της πεταλούδας
  • Σφάλμα με κωδικό P0638 “έλεγχος πεταλούδας – ανοιχτό κύκλωμα”

Τα παραπάνω προβλήματα δεν μπορούν να αποδοθούν σε κατασκευαστικό ελάττωμα της πεταλούδας, η οποία είναι κατασκευασμένη ακολουθώντας τις προδιαγραφές του εργοστασιακού προϊόντος (ΟΕΜ). Περισσότερα »

Υψηλής Πίεσης Αντλία Καυσίμου

Η αντλία υψηλής πίεσης (ή αντλία έγχυσης) είναι ένα μηχανικό εξάρτημα του συστήματος injection, η οποία παραλαμβάνει το καύσιμο από το κύκλωμα παροχής και το θέτει υπό πίεση πριν αυτό εισέλθει στον αυλό των μπεκ.

Γιατί μία αντλία έγχυσης συμπιέζει το καύσιμο; Η βενζίνη ή το πετρέλαιο δεν μπορούν απλά να φτάσουν τον θάλαμο καύσης μέσω της βαρύτητας. Στην πραγματικότητα τα μπεκ είναι σχεδιασμένα ώστε να δημιουργούν εκνέφωμα και όχι απλά να ψεκάζουν το καύσιμο, κάτι το οποίο προϋποθέτει ότι το καύσιμο τέθηκε σε πίεση. Αυτό γίνεται ώστε να επιτυγχάνεται μια πολύ πιο ακριβής και πλήρης έγχυση του καυσίμου. Όσο υψηλότερη είναι η πίεση ψεκασμού, τόσο πιο εύκολο είναι να έχουμε ακριβείς και διαδοχικούς ψεκασμούς (για να μην αναφέρουμε τους προ-ψεκασμούς και τους μετα-ψεκασμούς). Περισσότερα »

Βαλβίδες EGR. Χρήσιμες πληροφορίες

Συχνά λαμβάνουμε παράπονα σχετικά με τις βαλβίδες EGR. Τα πιο συχνά προβλήματα είναι τα εξής:

  • Kενά στην απόδοση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση
  • Kαπνός στην εξάτμιση
  • Mηχανικό μπλοκάρισμα της βαλβίδας μετά από λίγες ημέρες λειτουργίας

Περισσότερα »

Οδηγίες Τοποθέτησης Μπεκ Ψεκασμού LPG

Πριν αντικαταστήσετε τα μπεκ ψεκασμού σας προτείνουμε να ελέγξετε ή να αντικαταστήσετε και τα παρακάτω εξαρτήματα:

  • ΦΙΛΤΡΟ LPG / CNG (αν είναι βρώμικο ή μπλοκαρισμένο μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα μπεκ ψεκασμού) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ
  • ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ (αν προκαλούν διαρροή ρεύματος, δεν θα έχουμε σωστή ανάφλεξη)
  • ΜΠΟΥΖΙ (ένα φθαρμένο μπουζί δεν μας εξασφαλίζει σωστή ανάφλεξη) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ
  • ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ (ΕΛΑΣΤΙΚΑ) LPG / CNG (η θερμότητα, ο χρόνος και τα λάδια προκαλούν ανεπανόρθωτη ζημιά στα σωληνάκια του αερίου με αποτέλεσμα την δημιουργία σχισμών από τις οποίες διαρρέει αέριο, κάτι το οποίο είναι και επικίνδυνο)
  • ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (ελέγξτε για οξείδωση ή βρωμιά, για να βελτιώσετε την κατάστασή τους ρίξτε αντισκουριακό και καθαρίστε τις συνδέσεις)
  • ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΙΩΤΗΡΑ ΠΙΕΣΗΣ (ΠΝΕΥΜΟΝΑ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟ (συσσωρεύει βρωμιά και λάδια) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Περισσότερα »

Αισθητήρες TPMS 79.080 & 79.081

Οι κωδικοί 79.080 και 79.081 αφορούν universal αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Μπορούν να τοποθετηθούν στο 90% των αυτοκινήτων που διαθέτουν σήμερα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Περισσότερα »

Page 1 of 712345...Last »