Τεχνικά

Μηχανικές αντλίες

Εκτύπωση σελίδας

Οι αντλίες αυτές μπορεί να εγκαταλείφθηκαν από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όμως δεν εγκαταλείφθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους και όλα τα αυτοκίνητα, που είναι εξοπλισμένα με μηχανικές αντλίες καυσίμου.

Η αντικατάσταση των καρμπυρατέρ με τα σύγχρονα συστήματα ψεκασμού καυσίμου, τα οποία λειτουργούν αποδοτικότερα σε υψηλότερες πιέσεις, έκανε επιτακτική την χρήση των ηλεκτρικών αντλιών, καθότι είναι ικανές να δώσουν μεγαλύτερη πίεση στο κύκλωμα παροχής καυσίμου (3 – 4 bar) ,απ’ ότι οι μηχανικές  (0.7 – 1.0 bar).

Οι μηχανικές αντλίες είναι τοποθετημένες στο μπλοκ ή την κεφαλή του κινητήρα, ώστε να παίρνουν κίνηση απευθείας από τον εκκεντροφόρο άξονα (από ένα επιπλέον έκκεντρο). Λειτουργούν με  διάφραγμα, είναι δηλαδή τύπου θετικής μετατόπισης. Το έκκεντρο κινεί τον μοχλό της αντλίας και ο μοχλός μετατοπίζει το διάφραγμα μεγαλώνοντας τον θάλαμο της αντλίας, αναρροφώντας έτσι καύσιμο. Βαλβίδες αντεπιστροφής φροντίζουν η ροή του καυσίμου να έχει πάντα την ίδια φορά, προς το/τα καρμπυρατέρ.

Συχνή αστοχία των μηχανικών αντλιών είναι το σχίσιμο του διαφράγματος, με αποτέλεσμα την διαρροή καυσίμου και την πτώση πίεσης λειτουργίας της αντλίας.

Μια σημαντική διαφορά των μηχανικών έναντι των ηλεκτρικών αντλιών είναι πως, οι πρώτες δημιουργούν υποπίεση ‘τραβώντας’ το καύσιμο από το ρεζερβουάρ, ενώ οι ηλεκτρικές καθώς βρίσκονται, συνήθως, τοποθετημένες μέσα ή εν γένει κοντά στο ρεζερβουάρ, ‘σπρώχνουν’ το
καύσιμο προς τον κινητήρα.

Λόγω αυτής της διαφοράς τους, τυχών διαρροές στις γραμμές καυσίμου μπορούν να εντοπιστούν πιο εύκολα όταν έχουμε ηλεκτρική αντλία, αλλά σίγουρα πιο επικίνδυνες γιατί θα έχουμε διαρροή καυσίμου υπό πίεση.

Δείτε όλα τα πρoϊόντα αναλυτικά στο site www.sidatgroup.it

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας

Επιστροφή στη κορυφή της σελίδας