Τεχνικά

Αντλία Κενού Meat&Doria 91093

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ VAG ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΤΛΙΑΣ – ΜΠΕΚ 

ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ Ή ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ

Αυξημένη στάθμη του λιπαντικού στο κάρτερ: πιθανές αιτίες

  • Το πρώτο αίτιο που πρέπει να ελεγχθεί είναι τυχόν φθαρμένα O-rings της μονάδας αντλίας – μπεκ, τα οποία προκαλούν διαρροή του καυσίμου από το κύκλωμα τροφοδοσίας ή από το κύκλωμα επιστροφής.

Σε αυτή την περίπτωση η απλή αντικατάσταση των O-rings μερικές φορές δεν είναι αρκετή, καθώς οι κραδασμοί μπορεί να έχουν προκαλέσει ακόμη και ράγισμα στην κεφαλή του κινητήρα. Περισσότερα »

Αντλίες Καυσίμου 7507124 & 7507008

Οι παραπάνω αντλίες καυσίμου τοποθετούνται στα LandRover Discovery TD5

Σε περίπτωση θορυβώδους λειτουργίας της αντλίας πρέπει πρώτα να ελέγξετε τις ενώσεις των σωλήνων τροφοδοσίας και επιστροφής καυσίμου. Αν δεν είναι σωστά συνδεδεμένες, μπορεί να προκύψουν προβλήματα, όπως παραγωγή θορύβου και πτώση πίεσης. Περισσότερα »

Αντλία Κενού (Υποπίεσης) 8091026

Συχνά δεχόμαστε παράπονα για την αντλία κενού με εφαρμογές της Mercedes Benz W123, W124, W201 και W202. Τα πιθανά παράπονα είναι:

  • Χαμηλή υποπίεση
  • Κροτάλισμα
  • Φθορά στον κύλινδρο τροφοδοσίας της αντλίας κενού
  • Σπασμένες βάσεις της αντλίας
  • Ζημιά στο έκκεντρο της αντλίας

Περισσότερα »

Αισθητήρες Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS)

Βάσει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας από 1 Νοεμβρίου 2014 και έπειτα, είναι υποχρεωτικό όλα τα καινούρια οχήματα να εξοπλίζονται με σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Οι Αισθητήρες Παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPMS-Tire Pressure Monitoring Sensors) βρίσκονται τοποθετημένοι στο εσωτερικό των τροχών, προσκολλημένοι στις ζάντες, στη θέση της κανονικής βαλβίδας πλήρωσης αέρα. Μετρούν διαρκώς τις τιμές της πίεσης και της θερμοκρασίας εντός του αεροθαλάμου και εκπέμπουν μέσω ραδιοκυμάτων τα δεδομένα προς τον δέκτη του συστήματος.  Περισσότερα »

Αισθητήρες Στάθμης Λαδιού

Ο αισθητήρας λαδιού είναι ένα εξάρτημα διαχείρισης του κινητήρα και στις περισσότερες περιπτώσεις βρίσκεται τοποθετημένος στο κατώτερο σημείο του κάρτερ. Η λειτουργία του είναι η συνεχής μέτρηση της στάθμης του λαδιού, αντικαθιστώντας έτσι τον κλασικό δείκτη λαδιού (βέργα). Ο αισθητήρας συνδέεται απευθείας με την κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα μεταφέροντας τις παρακάτω μετρήσεις: Περισσότερα »

Εξαρτήματα Μίζας: Γρανάζι μίζας

Το ρελέ έλξης κινεί το γρανάζι της μίζας, μέσω του μοχλού ώθησης και το εμπλέκει στην οδοντωτή στεφάνη του βολάν κατά τη διαδικασία της εκκίνησης. Μετά την εκκίνηση, το γρανάζι, επανέρχεται στην αρχική του θέση. Το γρανάζι της μίζας καταπονείται πολύ κατά τη διαδικασία εμπλοκής και της λειτουργίας. Για την προστασία της μίζας, Περισσότερα »

Αισθητήρας Ροπής

Ο αισθητήρας ροπής τιμονιού είναι ένα εξάρτημα το οποίο τοποθετείται εντός της μονάδος του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, ώστε να ασκηθεί η κατάλληλη ροπή υποβοήθησης στο τιμόνι.

Αυτός ο τύπος αισθητήρα μπορεί να προσφέρει το σήμα του και για επιπλέον λειτουργίες του οχήματος, όπως: Περισσότερα »

Αντλία Καυσίμου 76599

Η ηλεκτρική αντλία καυσίμου 76599 (σχέδιο 1) τοποθετείται σε BMW και LAND ROVER. Συχνά παρατηρείται μετά την αντικατάσταση της αντλίας, θόρυβος κατά την λειτουργία. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζουμε, είναι πως ο θόρυβος οφείλεται πάντα σε ηλεκτρική αντλία η οποία λειτουργεί σε λάθος συνθήκες και βρίσκεται υπό μεγάλη καταπόνηση.Αν παρουσιαστεί θόρυβος, θα πρέπει να κάνετε τους παρακάτω ελέγχους:

Οι εσωτερικές σωληνώσεις στη δεξαμενή καυσίμου πρέπει να είναι ελεύθερες από εμπόδια. Επίσης, σε περίπτωση που υπάρχει βοηθητική αντλία εντός του ρεζερβουάρ, πρέπει να βεβαιωθείτε πως λειτουργεί κανονικά.

Στις εξωτερικές σωληνώσεις, ελέγξτε αν είναι καθαρός ο σύνδεσμος 5 δρόμων (σχέδιο2) και αν οι σωληνώσεις καυσίμου είναι σωστά συνδεδεμένες (όπως υποδεικνύει ο κατασκευαστής).

Ελέγξτε στην αντλία υψηλής πίεσης (CommonRail) τη βαλβίδα υπερχείλισης (Overflow Valve) για τη σωστή της λειτουργία και για τυχόν μπλοκάρισμα από επικαθίσεις. Επίσης, βεβαιωθείτε πως το φίλτρο της αντλίας υψηλής, το οποίο βρίσκεται στην είσοδο του καυσίμου σε αυτήν, είναι καθαρό και επιτρέπει τη σωστή ροή. Σε περίπτωση που το φίλτρο ή η βαλβίδα είναι μπλοκαρισμένα, η πίεση στο κύκλωμα μπορεί να αυξηθεί σημαντικά.

Βεβαιωθείτε πως η αντλία είναι σωστά στερεωμένη στο σασί και δεν δημιουργούνται δονήσεις από την λειτουργία της. Τυχόν δονήσεις εξαιτίας χαλαρής εφαρμογής της αντλίας μπορούν να προκαλέσουν θόρυβο λόγω συντονισμού, ο οποίος εσφαλμένα μπορεί να αποδοθεί στην ηλεκτρική αντλία.