Τεχνικά

Αισθητήρες Παρκαρίσματος

Η MEAT & DORIA εισήγαγε προσφάτως στην ευρεία γκάμα αισθητήρων της, μία ακόμη κατηγορία, αυτή των αισθητήρων παρκαρίσματος. Αυτό το είδος αισθητήρα βρίσκεται στον εμπρός και στον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος, ως εξάρτημα πρώτης τοποθέτησης  και λειτουργεί χρησιμοποιώντας τεχνολογία radar. Περισσότερα »

Αισθητήρες TPMS 79.080 & 79.081

Οι κωδικοί 79.080 και 79.081 αφορούν universal αισθητήρες πίεσης ελαστικών. Μπορούν να τοποθετηθούν στο 90% των αυτοκινήτων που διαθέτουν σήμερα σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Περισσότερα »

Αισθητήρες Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS)

Βάσει της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας από 1 Νοεμβρίου 2014 και έπειτα, είναι υποχρεωτικό όλα τα καινούρια οχήματα να εξοπλίζονται με σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Οι Αισθητήρες Παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPMS-Tire Pressure Monitoring Sensors) βρίσκονται τοποθετημένοι στο εσωτερικό των τροχών, προσκολλημένοι στις ζάντες, στη θέση της κανονικής βαλβίδας πλήρωσης αέρα. Μετρούν διαρκώς τις τιμές της πίεσης και της θερμοκρασίας εντός του αεροθαλάμου και εκπέμπουν μέσω ραδιοκυμάτων τα δεδομένα προς τον δέκτη του συστήματος.  Περισσότερα »

Αισθητήρες Στάθμης Λαδιού

Ο αισθητήρας λαδιού είναι ένα εξάρτημα διαχείρισης του κινητήρα και στις περισσότερες περιπτώσεις βρίσκεται τοποθετημένος στο κατώτερο σημείο του κάρτερ. Η λειτουργία του είναι η συνεχής μέτρηση της στάθμης του λαδιού, αντικαθιστώντας έτσι τον κλασικό δείκτη λαδιού (βέργα). Ο αισθητήρας συνδέεται απευθείας με την κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα μεταφέροντας τις παρακάτω μετρήσεις: Περισσότερα »

Αισθητήρας Ροπής

Ο αισθητήρας ροπής τιμονιού είναι ένα εξάρτημα το οποίο τοποθετείται εντός της μονάδος του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, ώστε να ασκηθεί η κατάλληλη ροπή υποβοήθησης στο τιμόνι.

Αυτός ο τύπος αισθητήρα μπορεί να προσφέρει το σήμα του και για επιπλέον λειτουργίες του οχήματος, όπως: Περισσότερα »

Αισθητήρας Θερμοκρασίας Καυσαερίων

Αισθητήρες θερμοκρασίας καυσαερίων χρησιμοποιούνται ποικιλοτρόπως για την διαχείριση του κινητήρα, τόσο σε κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου. Συστήματα όπως αυτό της επιλεκτικής αναγωγής των καυσαερίων (SelectivecatalyticreductionSCR), της υπερπλήρωσης, της ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) και των φίλτρων αιθάλης (DPF), χρησιμοποιούν τους αισθητήρες θερμοκρασίας, οι οποίοι λειτουργούν και σε υψηλές θερμοκρασίες, της τάξης των 900°C, αναλόγως πάντα του κινητήρα. Περισσότερα »

Τι είναι ο αισθητήρας λ;

O αισθητήρας λ ή αισθητήρας οξυγόνου όπως λέγεται, βοηθάει στην διατήρηση της σωστής αναλογίας αέρα – καυσίμου, του μείγματος που εισέρχεται στον θάλαμο καύσης, στους κινητήρες που είναι εφοδιασμένοι με σύστημα ψεκασμού καυσίμου ή με ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ. Περισσότερα »