Τεχνικά

Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου OPEL – ISUZU 70015/1

Συχνά λαμβάνουμε παράπονα για την ECU 70015/1. Το βασικό παράπονο είναι ότι η ECU σταματά να λειτουργεί και χρειάζεται αντικατάσταση.

Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε πως το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κατασκευαστικό παράγοντα. Αντιθέτως προκαλείται από υπερβολική καταπόνηση των εσωτερικών εξαρτημάτων της ECU.

Ας δούμε τις δύο πιο συνηθισμένες περιπτώσεις:

  1. Πετρέλαιο να έχει εισχωρήσει στην ECU: αυτό μπορεί να συμβεί καθώς η ECU είναι τοποθετημένη ακριβώς κάτω από την αντλία καυσίμου. Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου εξαιτίας υψηλών θερμοκρασιών και φορτίου, χάνει ένα πλαστικό μέρος του και παρουσιάζει διαρροή. Έτσι, σταγόνες πετρελαίου μπορεί να εισχωρήσουν στην καλωδίωση του ρυθμιστή και προχωρούν μέσα από το κάλυμμα των καλωδίων έως την ECU, γεμίζοντας την με πετρέλαιο.
  2. Υπερθέρμανση της ECU ή έντονοι κραδασμοί: πάλι εξαιτίας της θέσης της (σε πολύ θερμό σημείο του χώρου του κινητήρα), η ECU μπορεί να υπερθερμανθεί με αποτέλεσμα να λιώσουν τα εσωτερικά κυκλώματα και να σταματήσει να λειτουργεί.

Περισσότερα »

Αντλία Κενού Meat&Doria 91093

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ VAG ΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΤΛΙΑΣ – ΜΠΕΚ 

ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ Ή ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ

Αυξημένη στάθμη του λιπαντικού στο κάρτερ: πιθανές αιτίες

  • Το πρώτο αίτιο που πρέπει να ελεγχθεί είναι τυχόν φθαρμένα O-rings της μονάδας αντλίας – μπεκ, τα οποία προκαλούν διαρροή του καυσίμου από το κύκλωμα τροφοδοσίας ή από το κύκλωμα επιστροφής.

Σε αυτή την περίπτωση η απλή αντικατάσταση των O-rings μερικές φορές δεν είναι αρκετή, καθώς οι κραδασμοί μπορεί να έχουν προκαλέσει ακόμη και ράγισμα στην κεφαλή του κινητήρα. Περισσότερα »

Αντλία Κενού (Υποπίεσης) 8091026

Συχνά δεχόμαστε παράπονα για την αντλία κενού με εφαρμογές της Mercedes Benz W123, W124, W201 και W202. Τα πιθανά παράπονα είναι:

  • Χαμηλή υποπίεση
  • Κροτάλισμα
  • Φθορά στον κύλινδρο τροφοδοσίας της αντλίας κενού
  • Σπασμένες βάσεις της αντλίας
  • Ζημιά στο έκκεντρο της αντλίας

Περισσότερα »

Εξαρτήματα Μίζας: Γρανάζι μίζας

Το ρελέ έλξης κινεί το γρανάζι της μίζας, μέσω του μοχλού ώθησης και το εμπλέκει στην οδοντωτή στεφάνη του βολάν κατά τη διαδικασία της εκκίνησης. Μετά την εκκίνηση, το γρανάζι, επανέρχεται στην αρχική του θέση. Το γρανάζι της μίζας καταπονείται πολύ κατά τη διαδικασία εμπλοκής και της λειτουργίας. Για την προστασία της μίζας, Περισσότερα »

Αισθητήρας Ροπής

Ο αισθητήρας ροπής τιμονιού είναι ένα εξάρτημα το οποίο τοποθετείται εντός της μονάδος του ηλεκτρονικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, ώστε να ασκηθεί η κατάλληλη ροπή υποβοήθησης στο τιμόνι.

Αυτός ο τύπος αισθητήρα μπορεί να προσφέρει το σήμα του και για επιπλέον λειτουργίες του οχήματος, όπως: Περισσότερα »

Αντλία Δοχείου Υγρού Πλύσης Παρμπρίζ

Πρόκειται για μία μικρή ηλεκτρική αντλία, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη συνήθως στο δοχείο του υγρού πλύσης και όταν ενεργοποιείται από τον οδηγό, αντλεί το υγρό καθαρισμού προς τους ψεκαστήρες καθαρισμού του παρμπρίζ.

Ως ηλεκτρικό εξάρτημα μπορεί να παρουσιάσει βλάβη και να χρειαστεί αντικατάσταση. Πριν την αντικατάσταση βεβαιωθείτε πως:

  • Η ασφάλεια της αντλίας δεν έχει καεί
  • Οι σωληνώσεις του υγρού πλύσης δεν έχουν τσακίσει ή κοπεί
  • Οι ψεκαστήρες δεν έχουν φράξει.

Ηλεκτρονικές Βαλβίδες Ελέγχου PWM

Η ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου PWM, βρίσκεται τοποθετημένη στο εσωτερικό του συμπιεστή και ρυθμίζει την απόδοσή του. Αντικαθιστά την τυπική αυτορυθμιζόμενη βαλβίδα των συστημάτων υπόψυξης (sub-cooling).

Πρόκειται για μία ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα η οποία αποτελείται κυρίως από ένα solenoid. Περισσότερα »