Τεχνικά

Πεταλούδα Εισαγωγής 88136

Συχνά λαμβάνουμε παράπονα σχετικά με τον συγκεκριμένο κωδικό βαλβίδας. Τα πιο συνηθισμένα παράπονα είναι τα εξής:

  • Ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία ασφαλείας (safe mode)
  • Λάθος λειτουργία της πεταλούδας
  • Σφάλμα με κωδικό P0638 “έλεγχος πεταλούδας – ανοιχτό κύκλωμα”

Τα παραπάνω προβλήματα δεν μπορούν να αποδοθούν σε κατασκευαστικό ελάττωμα της πεταλούδας, η οποία είναι κατασκευασμένη ακολουθώντας τις προδιαγραφές του εργοστασιακού προϊόντος (ΟΕΜ).

Εάν αντιμετωπίζετε τα παραπάνω προβλήματα, είναι σκόπιμο να εκτελέσετε τις εξής δοκιμές: Περισσότερα »

Υψηλής Πίεσης Αντλία Καυσίμου

Η αντλία υψηλής πίεσης (ή αντλία έγχυσης) είναι ένα μηχανικό εξάρτημα του συστήματος injection, η οποία παραλαμβάνει το καύσιμο από το κύκλωμα παροχής και το θέτει υπό πίεση πριν αυτό εισέλθει στον αυλό των μπεκ.

Γιατί μία αντλία έγχυσης συμπιέζει το καύσιμο; Η βενζίνη ή το πετρέλαιο δεν μπορούν απλά να φτάσουν τον θάλαμο καύσης μέσω της βαρύτητας. Στην πραγματικότητα τα μπεκ είναι σχεδιασμένα ώστε να δημιουργούν εκνέφωμα και όχι απλά να ψεκάζουν το καύσιμο, κάτι το οποίο προϋποθέτει ότι το καύσιμο τέθηκε σε πίεση. Αυτό γίνεται ώστε να επιτυγχάνεται μια πολύ πιο ακριβής και πλήρης έγχυση του καυσίμου. Όσο υψηλότερη είναι η πίεση ψεκασμού, τόσο πιο εύκολο είναι να έχουμε ακριβείς και διαδοχικούς ψεκασμούς (για να μην αναφέρουμε τους προ-ψεκασμούς και τους μετα-ψεκασμούς). Περισσότερα »

Μηχανικές αντλίες

Οι αντλίες αυτές μπορεί να εγκαταλείφθηκαν από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όμως δεν εγκαταλείφθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους και όλα τα αυτοκίνητα, που είναι εξοπλισμένα με μηχανικές αντλίες καυσίμου. Περισσότερα »